De restyle van het logo verbeeld de koppeling tussen de kraan, sleutel en de plaats van reparatie.
Wrappers staat voor een complete restyling van interieur, auto’s en boten. De pay-off vormt samen met het beeldmerk de quote: ‘we are more than sign’.
Het beeldmerk is een samenvoeging van een vingerafdruk en een eikenboom. Het slaat een verbinding tussen mens en natuur, identiteit en uniciteit.
Een fusie van Assurantiebedrijf Froonacker en Van de Witte Assurantiën betekende een nieuw logo. Tussen deze namen staat het beeldmerk, een overeenkomst/ polis met een v voor akkoord.
Het beeldmerk bestaat uit de initialen H en P gecombineerd met een versnellingspook.
De signatuur van het logo symboliseert de kwaliteit van het luxe en warme verblijf van dit aparthotel dat voelt als thuiskomen.
Pluk en proef uit de botanische Eettuin, ùt ùs regio in Buitenpost, Friesland. De appel vormt de provincie Friesland, het vorkje de locatie pin. De robuuste vormen zorgen voor heldere communicatie en vertegenwoordigd de toegankelijkheid van de organistatie.
Stemkunstenaar Niek Boes is één van de meest verrassende en unieke showspektakels ter wereld. Het woordmerk verbeeld vanuit de speaker, de pay-off een geluidsgolf.
Het beeldmerk is een gecombineerd symbool van de woning, locatie pin en de kledinghanger
Pedicure Spa verzorgt u een koninklijke behandeling. Het kroontje symboliseert luxe en comfort. De C en het kroontje vormen samen de voet.
De letters V en G met het koppelteken vervaardigen het typografische chique embleem.
Wander, brengt spijkers met hout bij elkander. Een vakman pur sang. De hamer en Wander zijn geïntegreerd en vormen samen het woordmerk.